tirsdag 6. desember 2016

Gjenbruk på høyt plan

Gjenbruk liker vi.
Dette er skikkelig gjenbruk, og jeg ble kjempefornøyd med resultatet.


Når jeg ryddet i hagen i sommer, så fant jeg dette døde treet.
Det kan jeg helt sikkert bruke til noe, tenkte jeg.
Om jeg ikke husker helt feil, så har det en gang vært en liten barlind.


Nå fant jeg det frem igjen, sprayet det med snøspray, og satte det i en potte.


Den gamle julepynten min kom fint frem her.
Med fire halvville dyr i hus, så tør jeg ikke ha disse glasskulene innen rekkevidde for de.
Men de passet veldig fint i kjøkkenvinduet.


Jeg er veldig glad i denne rosa kongla.
Mamma og pappa hadde denne og en grønn en når jeg var liten.
Jeg husker at de alltid måtte henge helt i toppen av juletreet, så ikke de skulle gå i stykker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar