lørdag 10. desember 2016

Prosjekt spa

Spaet er flittig brukt av både voksne og barn her i hus.
Det kom litt brått på at vi plutselig skulle ha et gedigent badekar i hus.
Når vi fikk det, så ble det på en måte bare plassert i et hjørne på vaskerommet.


Jeg fant liksom aldri helt roen oppi der.
Men du så deilig det er å sitte en time eller to i varmt vann.
Om jeg hadde kunne slappet like mye av i hodet som i kroppen der, 
så hadde det vært rene vidundermedisinen.
Men det klarte jeg rett og slett ikke.
Fargen på både vegger og tak var feil, 
og jeg irriterte meg over sikkert hundre hvite prikker på veggene.
For ikke å snakke om haugen med skittentøy, som vokste mens jeg skulle prøve å slappe av.

Før så rommet slik ut...
Skapene på veggen er Tomek sine kleskap.


Så trangt at jeg nesten ikke fikk åpnet døra til tørketrommelen.


I dette hjørnet hang medisinskapet over to kommoder som var stablet oppå hverandre.
Glemte bare å ta bilde før vi begynte.


Når noen da plutselig hadde kjøpt feil maling, og skulle selge denne for en hundrelapp,
så tenkte jeg at den var perfekt her. Jeg kjørte og hentet den og satte i gang.
Utrolig hva fargen på veggene kan gjøre med et rom.


Det ble så lyst og fint her. Tilogmed fargen i taket ble fin nå, så planen om å male det også utgår.


 Skapene til Tomek ble stablet oppå hverandre i hjørnet.
Vaskemaskinen og tørketrommelen ble også stablet i høyden, og gjemt bak forhenget.


Jeg er kjempefornøyd, så nå skal vi trekke for gardinene, og slappe skikkelig av oppi her en time eller to.


Rett og slett fantastisk...!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar