mandag 25. april 2016

Det er ikke gøy en plass

Her laver det ned med snø.
I fjor videredelte jeg dette bildet på facebook...


Men da var det 22. mars...
Nå er er vi jo snart i mai...!


Dette bildet tok jeg her hjemme i går.
Tomek er godt i gang med malinga, mens jeg stuller og steller i min nye kjøkkenhage.
Hadde tenkt å ta bilder av alle spirene i kjøkkenhagen i dag, men...


Dette var utsikten min fra senga når jeg åpnet øynene i dag.
Ikke helt med i planleggingen dette...


Og sånn ser kjøkkenhagen min ut fra soveromsvinduet... 


Tomek var tidlig oppe i dag, og hadde heldigvis fyrt opp i peisen før han gikk.
Han er avgårde og hjelper en kompis med å fjerne et stuevindu, og sette inn en verandadør.
Tenker det er kaldt i stua der i dag.
Og mens jeg venter på vårsola, så sitter jeg her og nyter varm te og varmen fra peisen.

Må nok utsette resten av kjøkkenhageplanene på ubestemt tid.
Jeg har nemlig ikke tenkt å gå utenfor døra i dag...
Strakk meg såpass langt at jeg åpnet verandadøra og tok dette bildet...


Ha en flott vår alle sammen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar