onsdag 11. juli 2018

Jeg elsker å bo på landet

Jeg kan ikke engang forestille meg hvordan det må være å bo i byen,
men når jeg tar en rusletur i hagen her, så har jeg egentlig ingen trang til å vite det heller.


I går havna 30 kilo moreller i fryseboksen.


Og i dag ble dette fangsten fra hageturen min.






Alt unntatt egga ligger nå i frysa, men skal etterhvert bli til syltetøy, saft og likør.
Er det noe igjen når neste års avling må inn, så lager vi vin av det.


Eller  Paraplydrink àla Krossvoll...

Gleder meg til bjørnebær, blåbær og epler også blir modne.


Mens jeg har rusla rundt her, så har denne karen fulgt etter meg og passet på.
Ingen er redd for hundene våre, men han her holder vakt.


Vi har fått masse gamle vinduer, så nå skal jeg sette meg ned å tegne drivhuset jeg ønsker meg.
Viktig å holde Tomek i arbeid. 
💙 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar