torsdag 19. januar 2017

Vannlekkasje

Igjen...
Bare 7 mnd siden sist.
Jeg hadde da rørlegger oppe for å fikse problemet, men nå var det påan igjen.


Her spruta vannet ut igjen i gårkveld.
Jeg tenker egentlig ikke over hvor avhengig jeg er av vann før det blir borte en liten stund.
Vi har ikke stoppekran på toalettet, derfor måtte alt stenges. 
Vi tok sjansen på å åpne litt, bare så vi fikk noe varmt i koppen på morraen.


Tomek prøvde å leke litt rørlegger, og tette det midlertidig, 
til rørleggeren kommer, men han måtte gi opp.


Det manglet en pakning her, så jeg skjønner ikke helt hva han gjorde der forrige gang,
for det har jo faktisk holdt tett siden juni.


Rørleggeren skulle komme i dag på morraen, heldigvis.
Så imellomtiden sitter jeg her i pysjamasen og venter.
Trøtt i trynet og med håret til alle kanter.
Håper jeg rekker en dusj før jeg skal på jobb.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar