torsdag 15. desember 2016

Verdens beste jobb

I dag skal jeg på jobb igjen.
Jeg fikk telefon for en ukes tid siden fra Avigo.
Jeg var ferdig med å jobbe. Nav har forlenget avklaringsperioden min nesten et år til,
men de hadde fått avklart det de ville, og jeg trengte altså ikke jobbe mer.
Men HALLO...
Jeg vil jo jobbe!
Skal jeg liksom bare sitte hjemme og vente et år til, for å se hva som skjer da?
Neitakk!


De blir ikke kvitt meg enda, så jeg går på jobb uansett.
Jeg stortrives både med jobben, og ikke minst med de jeg jobber sammen med.


Det lyser virkelig opp dagene mine å få lov til å føle at jeg faktisk gjør en jobb,
selv om den ikke er så himla stor. Jeg bidrar med det jeg kan, når jeg kan, og koser meg med det.


Vi har fått inn utrolig mye fint, så dere må gjerne ta en tur.
Kanskje dere kan finne noen julegaver her, og samtidig støtte en god sak.


Kanskje dere har lyst til å prøve å steke vafler på bål?


Kanskje dere også trenger fat til å servere vaflene på?


Vi har tallerker og fat og boller og gryter og bestikk til julemiddagen også.
Og ekstra stoler om dere trenger det.
Og lysestaker og salt og pepperbøsser og bestikk, og egentlig alt dere trenger og litt til.


Glass til alle julens flytende godsaker.


Og det beste av alt, det koster nesten ingenting.
Kom kom...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar