søndag 18. desember 2016

Saga pusser opp

Saga har flyttet litt rundt og forandret på rommet sitt.


Hun bor nå på rom nr. 5.
Det passer fint, for hun er den eneste i huset som kan gå rett gjennom denne døra. 


Jeg pusset opp dette skapet til henne når hun var liten, 
men rosa og lilla er ikke like populært som det engang var.


Hun ville nå forandre på det, så da satte jeg henne i gang med jobbingen selv.
Men litt hjelp fra meg, så ble det skikkelig fint.


Jeg har endel tapetrester liggende, så hun fikk velge den hun likte best.
Godt valg synes jeg.


Flere bilder fra rommet hennes kommer når vi er ferdige.

Hun ligger nå på samme rom som jeg sov på når jeg var liten.
Jeg var kanskje rundt tre år når jeg flyttet inn der.
Før det, husker jeg at bestemor hadde veven sin der inne.
Kjøkkenloftet har rommet blitt kalt, siden det ligger rett over kjøkkenet.
Saga sover veldig godt her, mye bedre enn hun gjorde på rommet hun hadde før.
Det skjer litt rare ting her, og akkurat i dette rommet er det ekstra mye uforklarlig som skjer.
Men Saga merker heldigvis ikke noe her, men det har mange før henne gjort.


Det var tidligere brukt som gjesterom.
Disse bildene av mine olderforeldre, og en bror av bestefar hang på veggen her da.
Kanskje det var de som romesterte litt her.
Det er noen som har overnattet her, og sagt at det rommet skal de aldri ligge på igjen.


Og siden det er adventssøndag i dag igjen, så ble det hjertetoast til lunsj.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar